اس ام اس احساسي
نوشته شده توسط : hamid reza

دلم میخواد به یاد تو
حساب عشق باز کنم
صورت مهتاب تورو
تو اون پس انداز کنم.


وقتی بارون میباره همه چی زیبا میشه تو هم برو زیر بارون شاید یه فرجی بشه.


عشق مثل ساندویچه که 2نفر از 2طرف میخورن وقتی به هم میرسن تموم میشه.


فرشته مهربونی منو دید،ازم پرسیدامروزچه آرزویی داری؟
گفتم همیشه مواظب اونی که داره این نوشته هارو میخونه باش.


از ترکه میپرسن نام مادر امام زمان چی بود؟ میگه:دقیقا نمیدونم.ما بهشون میگفتیم خانوم عسکری!


بی تو نمیتونم تو خونه راحت بشینم.وقتی بیرونم به فکر اینم که بیام خونه و وجودت رو از نزدیک حس کنم ای شلوار کردی.


حکایت تو در قلب من، حکایت اون افغانیه که از ایران نمیره.


از یه معتاده میپرسند چى شد که معتاد شدى میگه: با رفقا قرار گذاشتیم روزاى تعطیل تفریحى بکشیم خوردیم به عید نوروز.


نفرت احساس غریبی هست اما معمولا نثار کسانی میکنیم که زمانی به انها عشق می ورزیدیم.Jan Apdayk


ایمان داشته باش که کوچکترین محبت از ضعیف ترین حافظه ها پاک نمی شود ...


در دلى، هرچند دورى از نظر
خوش تر آنکه روزى باز آیى ز در
باتو مارا خوش ترین دیدار باد
هرکجا هستى خدایت یار باد.


مواظب باش یه وقت توى جزیره ء آدمخوارا نرى ها!
چون تا بخواى به اونا ثابت کنى آدم نیستى خوردنت...
- آخه اونا فرشته ندیدن که.!


بدگویی کردن پشت سر دیگران، سلاح ناتوان هاست.
امام علی(ع)


کندو باغ هستی بی توعسل ندارد.بی تو کتاب عشقم ضرب المثل ندارد.


غربت دیرینه ام را باتو قسمت میکنم
تاابد بادردورنج خویش خلوت میکنم
رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد
من دراین ویرانه هااحساس غربت میکنم


توسرزمین عاشقا
هرچی که هست مال خدا غیردل ساده ما
اونم باشه مال شما.


به غضنفر میگن وبا اومده. میگه: چی چی اورده؟


ساقه شکستن ، قانون طوفان است ... تو نسیم باش و نوازش کن ...


(¥¥¥¥¥¥¥¥¥)این اخرین چیزیه که از تو برام مونده، جای پاهات روی دیوار اتاقم، یادش به خیر عجب مارمولکی بودی!


میدونی شباهت تو با باغچه چیه؟جفتتون کرم دارید.



بی شک آسمان خدا با این همه ستاره یک تیم برنده است . . .

.

اس ام اس

.

ببندم شال و میپوشم قدک را / بنازم گردش چرخ و فلک را

بگردم آب دریا ها سراسر / بشویم هر دو دست بی نمک را . . .

.

.

.

در ماه مهر بادهای پاییزی بی مهری را با برگ درختان آغاز میکنند . . .

.

اس ام اس

.

آن قدر عشق تو دارم که اگر آه کشم / ز لبم بوی کباب جگرم میآید !

.

.

.

من یک نامه عاشقانه ام ، بازم کن / محتاج کمی نوازشم ، یارم باش

هر قدر که سکه ای سیاهم ای دوست / در قلک سینه ات پس اندازم کن . . .

.

اس ام اس

.

شیرین تر از عسل هم میتوان آفرید اما به شرط آنکه من آن زنبور سرباز دل باخته باشم

و تو آن تنها گلی که نصیب من شده است . . .



بعضیا میگن دنیا ارزش نداره مگه میشه دنیایى که تو رو داره بى ارزش باشه!



دوست همه كس دوست هیچكس نیست




برای خندین منتظر خوشبختی نباش،شایدخوشبختی منتظرخندیدن توست



طبقه ی یك , طبقه ی دو , طبقه ی سه , طبقه ی چهار , طبقه ی پنج , ...
با اسانسور قلبم بازی نكن اون تو گیر می افتی ها !




هنوز نیامده ای.... خداحافظ؟؟؟
تقصیر تونیست همیشه همین گونه بوده برو....اما من پشت سرت نه دست که دل.... تکان میدهم



دست دست... دستا شله ... اهان بیا...دست...
طرح شادسازى مشترکین تلفن همراه





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس مناسبتي , ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 11 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: