معلم
نوشته شده توسط : hamid reza

سلام برهمه ي معلمان


معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت . روزمعلم به همه معلمان مبارك باد.

 

همه قبیله من عالمان دین بودند مرا معلم عشق تو شاعری اموخت

 

سپاسگزر همچون معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را!

 

خدا ترا می خواست و انتخاب حق خدا بود. دانای عشق روزت مبارک .

 

معلم با تو من یاد گرفتم که چگونه زنده باشم و چگونه زندگی کنم

 

از پدر گر قالب تن یافتیم از معلم جان روشن یافتیم هر روزت مبارك

 

 ای پروردگار کوچک قلبم که خداوند بزرگ معلمت نامید ، روزت مبارک

 

سلامت گفتم پیامم دادی ، پیامت چراغ راه زندگیم شد و مرا به سرزمین نور و آگاهی هدایت كردی ای آینیه تمام نمای عشق و محبت و ایثار هرروزت مبارك باد

 


چگونه می توانم تمام لحظه هایی كه چون سرو در مقابلم ایستادی و با شور عشقت مرا سیراب كردی جبران كنم جز اینكه بهترین درود ها و دعاهای خیرم را بدرقه راهت كنم

 

 

ای که الفبای زندگی را از سرچشمه نگاهت آموحتم ... معلم عزیز روزت مبارک ...


روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ در عرصه ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند .


معلمی شغل نیست . عشق است . ذوق است .ایثار و فداکاریست . اگر به عنوان شغل به آن می نگری رهایش ساز و اگر عشق توست ، بر تو مبارک باد .
معلم شهید رجایی


اگر کسی بتواند معلم خوبی باشد ، خیانت کرده است اگر به کار خوب دیگری بپردازد . چرا که معلمی مقام پیغمبری و تعلیم مقام خدایی است .
معلم شهید ، دکتر شریعتی


یاد و خاطره قافله سالار معلمان شهید ؛ فیلسوف فرزانه آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم گرامی و جاودانه باد

.::حميدآنلاين::.





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس مناسبتي , ,
:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 9 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: