نامه عاشقانه
نوشته شده توسط : hamid reza

سلامی دوباره به عشق قدیمی   

 

این بار می خواهم بگویم که ستاره ای در آسمان دیدم

 

چه قدر زیبا ست آن چشمک زدن ستاره ستاره ای که

 

آن قدر پر نور هست که نگاه کردن به او چشمان را

 

از پر نوری خود روشن می کند.        

   

 می دانید اسم این ستاره چیست؟                          

 

خوب برای خودم هم مانده که تا به حال اسمی از

 

ستاره ای که در آسمان هیچ کس نتوانسته آن را بیابد

 

من چه طور او را پیدا کردم این برای خودم یک 

 

سوال شده ولی باید بگویم که این بار توانستم سوال

 

را پاسخ دهم این!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

پاسخ این است که این عشق بود و من توانستم او را

 

پیدا کنم عشقی که دو طرفه بود عشقی که ما او را

 

پیدا کردیم نه عشق ما را پیدا کرد .    

 

ولی نمی دانم چیست که توانسته ما به هم نرسیم ولی

 

من از اینجا به عشق قدیمی می گویم که هر چیز که

 

مانع عشق ما شود نمی تواند و ما به هم خوا هیم رسيد 

 

                                                   

 

 




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 3 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar12.jpg
حدیثه در تاریخ : 1391/11/15/0 - - گفته است :
خوب بود دلم واسه عقشم تنگید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: