اس ام اس عاشقانه
نوشته شده توسط : hamid reza

آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد / عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد

آمدم تا از سر دلتنگی ام گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد

نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم سعی کردم فراموشت کنم اما نشد . . .


 اگر می دانی در این جهان کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت تغییر می کند

و صدای قلبت ابرویت را به تاراج میبرد مهم نیست که او مال تو باشد

مهم اینست که فقط باشد ، زندگی کند ، لذت ببرد و نفس بکشد . . .


آنکه خود مرحم قلب خرامان تو بود ، بین که اینک خود نیاز مرحم است  . . .


میدونم یه روز می فهمی ، روزی که دنیا رو گشتی

من چه جوری تو رو خواستم ، تو چه جور ازم گذشتی . . .


 

گریه نشانه ی ضعف نیست ، گاهی نشانه ی یک بخشش است

گاهی یک فداکاری ، گاهی یک ظلم ، گاهی هم نمایانگر عظمت یک عشق . . .


هیچ کس خوشحال زاده نمی شود ، اما همه با توانایی آفریدن خوشحالی به دنیا می آیند

بنابراین امروز با درخشش شیرین ترین لبخندت همه را خوشحال کن . . .


واسه تسکین دلم میگم میاد / ای دل شکسته غصه نخور زیاد زیاد . . .

تو را در عین دوری دوست دارم ٬ تو را با این صبوری دوست دارم

گل نرگس ٬ گل جاوید ایام ٬ تو را صد سال نوری دوست دارم . . .


 

عشق را رنگ آبی زدم، دوست داشتن را قرمز، نامردی را سیاه، دروغ را سفید،

ولی نمی دانم چرا به تو که میرسم نمی دانم مهربانی چه رنگی است . . .؟


 

نمیدانم با آنکه میدانم از آن من نخواهی بود

ولی با تار و پود جان برایت خانه میسازم . . .


مهربونیات زیاده که هنوز خوب و صبوری / مثل یک حس قشنگی حتی وقتی خیلی دوری . . .

 

 




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 9 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: