اس ام اس براي دل هاي شكسته
نوشته شده توسط : hamid reza

سلام وباز هم سلام


فقط او را صدا کردم نيامد ، تمام شب دعا کردم نيامد ، به من گفت بايد با وفا بود ، به عهدش هم وفا کردم نيامد .


آب و هواي چشمات چيزي مثل کويره ، هرکس اسيرش بشه بدون شک ميميره .


کجايي اي رفيق نيمه راهم ، که من در چاه شب هاي سياهم ، نمي بخشد کسي جز غم پنهانم ، نه تنها از تو نالم کز خدا هم .

 

گاهي اوقات آرزو مي کنم اي کاش تک پرنده ي عاشقي بودم که ميان صدها هزار پرنده بتوانم به قله ي بلند سرزمين هستي برسم و پرواز کنان نغمه سر دهم که من شيداي تو و عاشقانه دوستت دارم

 

 

روي يک طاقچه ي سنگي ميون دو قاب رنگي ، بودن من و تو با هم داره تصوير قشنگي ، عکس تو تو قاب خاتم در حصار خالي از غم ، حتي در مرگ تن من نمي گيره رنگ ماتم .

 

سکوت عاشق در برابر جفاي معشوق ، فقط به خاطر حرمت عشق است

 

عشق گناه نيست اما من در ميان مردماني زندگي مي کنم که عشق را گناه و عاشق را گناهکار مي دانند ، عشق را جرم و عاشق را مجرم مي دانند ، عزيزم عاشق نشو چون مجازات تو اعدام است .

 

من ساده رو بگو دل به کسي باخته بودم ، روي دريا خونه اي مقوايي ساخته بودم

 

لحظه ي پاک نيايش دارم از خدا يه خواهش ، بر سر دل هاي سوخته بکشه دست نوازش .

 

شب ها که بغض مي کني دنيا سکوت مي کنه ، زمان به صفر مي رسه زمين سقوط مي کنه

 


تو را با غير خود مي بينم صدايم در نمي آيد ، دلم مي سوزد و کاري ز دستم بر نمي آيد ، نشستم باده خوردم خون گريستم کنجي افتادم ، تحمل مي رود اما شب غم سر نمي آيد .

 

اگر شبي از شباي زمستاني مسافري به عنوان گرماي نگاهت به تو پناه آورد تنهايش نگذار ، شايد در گرمترين روزهاي تابستان به خنکيه ي لبخندش محتاج شوي .

 


پاک ترين سلام عشق آشتي کنيم ، بيا با بنفشه هاي لب جوب آشتي کنيم ، بيا از حسرت و غم ديگه با هم حرف نزنيم ، بيا بر خنده ي اين صبح بهار خنده کنيم


   .::حميدآنلايــــــــــــــــــــــــــن::.





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 22 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: