اس ام اس احساسي
نوشته شده توسط : hamid reza

  

گفتي که دگر در تو چنان حوصله ي نيست گفتم که مرا دوست نداري گله ي نيست / رفتيو خدا پشت و پناهت / به سلامت بگذار بسوزد دل من مسله ي نيست

 

يه بوس بده از راه دور / تا که بشه چشم حسودا همه کور / يه بار بگو دوست دارم اي عشق من تا که بلرزه تن من تو گور

 

عاشق هرکس شدم با ديگري رفت، چو دل دادم به دل زد خنجري رفت، دل به هرکس مي دهم داغ رفاقت ديده ام، شرم دارم پس بگيرم آنچه را بخشيده ام

 

فداي رفيقي که رو طاقچه ي دلش گاهي روي مارو هم دستمال ميکشه

 

من گذشتم از غرورم تا رسيدم به نگاهت / من قسم خوردم بمونم تا قيامت در کنارت

 

آهاي ناز نمکدار، منم عاشق تبدار، ببين دل تو دلم نيست واسه لحظه ي ديدار!

 

عادت ماست که با اهل وفا يار شويم، رشته زلف بگيريم و وفادار شويم.

 

 تو همان لاله سرخي / منم آن بلبل مستن / بودنت زندگي و نبودنت مرگ من است

 

کبوتر لانه ي من بام توست / کجاروم؟ مرغ دلم رام توست / پادشه کشور عشقم ولي / نگين انگشتري ام نام توست

 

دوستت دارم بي کلک کوچولوي مارمولک / دوستت دارم يه خورده / قد يه سوسک مرده

 





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 16 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: